NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

SGI del 2

Publicerad 2018-12-12 21:23:08 i Hjärtsvikten!, Mitt liv som mamma,

Mjaaa ho ringde ju igen då, men proppsade på
Att nästa period kanske jag inte blev beviljad någon sjukpenning då ho typ tyckte min sjukskrivning va luddig o att jag måste ut på arbetsmarknaden igen o göra nått? 
Ömh jo tack jag har gått ner mig fullständigt här hemma då jag inte förmår nig kunna göra nått när jag inte kan ta mig någonstans pga körförbud som ho
Hävda på att de är upphävt men för fan ha. Glömde ändra sista gången nu när jag fick för längt för de small igen den 15:e September o då får man inte köra bil???? 

Alltså försäkringskassan ger mig trippel migrän o magsår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela