NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Tvålrester och läkarbesök!

Publicerad 2017-09-29 22:45:30 i Hjärtsvikten!,

Tjipp tjipp
Började dagen som vanligt med praktiken/jobbet! 
fick börja med o städa efter en ordnarie städare som skulle ha städat grundligt.på toaletterna o tagit bort alla tvålrester som runnit bakom handfatet samt på väggen vilket denna mäktiga stjärna inte hade gjort.
Så heeej de fick jag göra 40min vadera på dessa två toaletter fick jag tillbringa för o få bort allting samt göra runt under toalettringen. Så myyyysigt. 
 
nääh. efter att jag städat toaletter hela förmiddagen begav jag mig till läkaren igen då för  o kolla örat.
han påstod de va mkt salva i örat. JA va konstigt du bad mig ju droppa till idag. 
ja vi får suga bort de för att jag ska kunna se. 
De va de hemskaste ljud jag vare med om, 
fick världen skallebank på en gång så fick bli o skölja ur resten som va kvar istället. 
 
efter ett par ursköljningar så släppte dövheten o jag hörde normalt igen. 
 
Men nu på kvällen här hemma är bubblandet tillbaka. hoppar innerligt på att de bara är pga att de är lite vatten kvar i örat? 
Har inte en aning om va sjutton de kan va för fel på mitt öra annars? 
 
Någon som vare med om nått liknande att de börjat spraka o bubbla bara så där i ett öra? 
Läkaren ser ju inget konstigt nu såg trumhinnan o allt normalt ut. 
men fortsätter de så här o bubbla vidare i helgen får jag ringa dem på Måndag igen så får de luska vidare för jag blir knäpp på detta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela