NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Jag jobbar verkligen på ett dårhus?

Publicerad 2017-10-17 19:03:05 i Hjärtsvikten!,

Idag när jag kom hade inte C kommit då hon hade utvecklingssamtal  med A.

Så efter att ha konstaterat de då jag barade hittade K o J.B när jag gick runt så valde jag o gå o sätta mig i personalrummet tills någon annan kom.

Klockan 09,00 Kom J men hon skulle göra sitt Swep till Polisen o inget mer.

Sen kom N o tyckte jag skulle flytta på mig från min stol så hon kunde ta den o lägga upp fötterna på den stolen jag satt på .
jag sa de men alltså hur mycket plats ska du ha? C kommer snart då kan jag inte sitta på hennes stol .

När C väl kom  så drog jag ut o gjorde i ordning swep åt  alla då ingen gick.
När jag va klart med de så skulle jag gå med k o städa vid G:s  toaletter.

O ett kontor.

När vi tar de kontororet kläcker K - ur sig vi skulle egentligen ta konferansen med men de är varannan vecka. Vi strunta i den idag?

-Nej de är la bättre o ta den idag då om de är den vecka som de ka tas i?, så  gå o ta den då så tar jag de här kontoret de finns swep o trasa så de räcker.
Då hade de utbildning där enligt henne vet inte om de stämde dock. För jag va för trött för att gå i trappor.

Städade av kontoret . Gick till g:s  4 toaletter bakom o nedanför kontoret vi nyss tog.

Medans jag städa en toalett så hade hon städad två?

Lika så när vi gick tillbaka o jag städade den toaletten utanför g:s kontor när man kommer in från lagren så städade hon de två på övervåningen vid matsalen där medans jag tog en där nere.
nått är skevt.

Kommer tillbaka 11,30 kommer in i personalrummet  alla sitter där.
K börja tjaffsa om att hon skulle gå tidigare någon dag fatta inte vilket dag o hon hade någon tid klockan  15,00 någonstans.
Så J skulle bli själv den dagen efter klockan  14,00.

Men ska jag va själv? Tack för den sa J spydigt. Varför ska du gå redan vid två?
-För att jag behöver tid o gå jag ska GÅ skriker K.
- Alltså shit vilket dagis de är  här alltså kan ni lägga av jag går ut ifrån de är dårhuset.

 

Hinner inte mer en ut så försvinner min syn. Jag ser ingenting. C kommer ut medans jag sitter o pratar med C.M. De måste vart de mest luddigaste samtal han någonsin fått jag kunde inte tänka klart o kändes som jag sluddra.

Men nu ska jag ge de en chans till o händer nått igen ska jag ringa C.M direkt så får vi se va vi gör där efter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela