NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Ingen sömn inatt!

Publicerad 2017-10-26 09:20:50 i Hjärtsvikten!,

Vaknar efter de få timmar sömn jag fått med ångest över att behöva kliva upp idag! Inte sovit alls inatt! ville helst dra täcket över huvudet o försvinna! 

Men kliver dumt nog upp! 
Åker t praktiken! 
K tror sig vara någon stand in boss för att C inte är här! hon är på R o får jobba där! 
Så säger K
- Har du ringt C? 
- Ja jag va tvungen o dubbel kolla vilka toaletter jag verkligen skulle ta om de va här eller där borta! 
- Jag  är stand in för C idag o alla samtal gå via mig t henne så inte alla ringer henne o håller på! 
- Jasså du sa jag! 

Jag bara gick min väg!
Jag orkar inte med den här människan längre! 
Sitter o gapar i telefonen o drar sig i näsan! 
Usch kräks! 
Varför sitter man o tittar så extremt på en person som man stör sig på? 
De går bara inte o sluta? 

Nääh nu går jag o städar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela