NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Hemsk helg!

Publicerad 2017-11-13 08:13:00 i Mitt liv som mamma,

Denna helg är tredje helgen A ha varit hemma! 
Jag tror jag blir tokig på denna Kommun som intr verka ha nått som helst ansvar att åtgärda personalbristen de hade förra helgen! 
De erbjöd att ha han där från Fredag t Lördag morgon! 
De blir total kaos för honom! 
Så han fick va hemma! 
Förhoppningsvis så ska vi bli kompenserade för detta under jullovet! 
För han måste ha sina rutiner! 
Vi mäktar inte med de här när han blir så här understimulerad o vårat "sällskap" inte duger! 
För oavsett om vi försöker hitta på nått med han så är de bara nej nej!

Så hoppas innerligt att denna helg som är på tur att han kan åka dit o att personalen är frisk igen! 
Annars är de jag som får spelet mer en va jag fick sist när de ringde! 

Avskyr kommun o deras "ansvar" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela