NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Jag har ONT!!!

Publicerad 2013-01-31 16:28:35 i Hjärtsvikten!,

Hejsan!!!
Hur mkt ska man utsättas som människa igentligen??
känns snart som jag inte gör annat än o klagar på min blogg.. men som sagt min blogg jag gör som jag vill..
Har inte mkt o tillföra förutom gnäll då allting e SKIT just nu..
 
Har INTE fått nått besked ifrån FK ännu om hur de blir efter mitt så kallade överklagande..
dessutom har jag fortfarande INTE fått nått besked angående min operation.. hur lång tid ska de behöva tas?? =O
De gick så jävla fort när jag skulle göra kärlkrans röntgen. pang poff sa de så fick jag en tid varför i helvete kan jag inte få en tid fort o få de in opererat för då?? så jag kan få känna mig trygg någon jävla gång????????
 
Dessutom fyller jag år snart o INGEN mer förutom pappa o Erik har frågat vad jag önskar mig..
hm säger jag bara..  =/
 
 
visst jag är inget barn längre men jag har mammas paket tokhet jag älskar o få paket.. =D
 
i förrgår hade jag så ont så jag inte visste vad jag skulle ta vägen men ändå envisades jag med o gå o hämta arvid. 
Men va så rädd att jag skulle bli någonstans så jag fick be Erik komma o möta mig vid dagis i fall att.
kändes som om någon stod på min bröstkorg o vägra kliva dän på hela dagen.. o så varierande hjärtklappning på det.
 
extra ordinärt gigatifistiskt underbart liv jag har alltså!!!!
 
 
 
ha de högaffel alla!!!!!

Kommentarer

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-01-31 16:34:38

På din blogg får du klaga precis hur mycket du vill. Orkar man inte läsa så behöver man ju inte eller hur. Och visst är det skönt att skriva av sig all skit man bär på, det hjälper för stunden i alla fall.

sv: tack så mycket:) vad kul att du tyckte min blogg var fin:)

Postat av: charlie

Publicerad 2013-01-31 19:34:35

Ah jo men dt är la så kanske. Får se vad de säger nästa fredag.

Haha mode är la nice men inte bara mode :P!

Puss gumms

Postat av: Eva

Publicerad 2013-01-31 21:56:32

Läs texten ovanför innan du kommenterar
jag vet att du fyller år snart gumman :) men så fort man frågar dig vad du önskar dig, får man aldrig något svar :p så ge mig ett svar nu tack :)

Postat av: charlie

Publicerad 2013-02-01 15:08:25

Haha grytlappar? Är inte riktigt säker vad dt e? E dt sånt som använts för o ej bränna sig? Haha kör en isf i regnbågens färger så har du en del o göra haha.

Jo det är la jobbigt och vänja sig till o ej kunna hålla på som förr ...........

Ah men barn och tro att de bestämmer haha. Orka ibland med dessa psykbryt!

Puss

Postat av: charlie

Publicerad 2013-02-01 15:29:12

tror jag har använt sådana en ggn i mitt liv. Haha gillar färgen svart? O röd? Eller rosa?

Gullig du e !

Oj denna kommande torsdag? wow hur känns dt? Vad är dt de skall exakt göra?

Jo förstår att dt stressar dig men se dt som en positiv sak, kmr ju bli bättre!

Puss

Postat av: Patricia

Publicerad 2013-02-01 15:49:03

Jo men jag tror att folk bryr sig och visst reagerar, jag gör det i alla fall, däremot kan jag ha himla svårt för att hitta de rätta orden att skriva. Men alla som tar sig tid att faktiskt läsa inläggen måste bry sig.
Kram

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-02-01 21:43:16

Du får vi hoppas att fler börjar bry sig om det du skriver. Men som sagt, du ska veta att jag gör det i alla fall:)
Kram

Postat av: charlie

Publicerad 2013-02-02 15:15:43

Jag vet hjärtat <3 tack att du finns!

Jo men det kmr förhoppningsvis och bli bättre efter op skall du se! :) Jag håller tummarna för dig.

Rosa blir bra! Hahha gillar allt som är gratis ;)

Aw vad snällt sagt tack! Nu syns de knappt ;)

Puss stumpan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela