NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Helt slut!!

Publicerad 2013-02-25 20:45:49 i Mitt liv som mamma,

mmm jag e fullkomligt helt slut efter o ha suttit i 42minuter o pratat med försäkringskassan om vårdbidrag idag.
plus att de redan ringt upp en gång för o kolla om tvättmaskinen var våran lr hyresvärden..
jävla bestyr.
så jag orkar tyvärr inte lägga upp några bilder just nu..
TRÖTT som ett as dessutom har Arvid varit en total supersurknul här ikväll ingenting har dugit åt han så vet i fan va som hänt på dagis.. 
aja.. han va ju så glad när jag hämta han men så fort maten dukades fram som dessutom va hans favorit vände allting tvärt. han bara skrek nej vill inte ha.. så vet inte va som hände om de va för att han spillde mjölk o tyckte de va skämmigt.. så han svalt sig idag lr va han nu håller på med..
 
sluta med att vi fick tvångsklippa naglarna för de var förlånga o snabb duscha han för han luktade inte gott =P
o sen kasta han i säng. o mitt upp i allt detta kommer de födelsedags firande folk..
jahopp ja välkommen t kaoset.dårhuset.föralltid.NU!!
 
Så som sagt bilderna från kalaset kommer imorgon =D
 
GODNATT!!!

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-02-25 21:10:23

Aaah, fy fan, kan inte vara skönt att bli uppskuren
och ha ont sådär.. =/
Men hoppas det bara blir bättre nu och du inte åker på en otur,
som en infektion! =(

Hehe, sött! ;)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-02-26 13:23:50

Usch, sådana samtal är aldrig smidiga.

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-02-27 13:51:04

- Stackare!

Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Publicerad 2013-02-27 15:49:26

blir kul att se bilderna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela