NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Fredag!!!

Publicerad 2012-08-31 11:25:17 i Mitt liv som mamma,

Nähä eftersom de vart kort dag i skolan!! så får man väl sätta sig o försöka göra någon nytta genom att skriva på en inlämningsuppgift lr nått.. eftersom inte orken finns t o köra nått fysiskt.. För då tar luften slut =/
förstår inte vad fan de e för fel på mig.
 
som tur e så ska jag med syrran t läkaren på måndag så då hoppas jag få besked på vad jag e allergisk mot mig samtidigt!! 
                                        Jag hoppas även att jag ska få nått snabbverkande för det när de sätter täppt med en gång så behöver jag bara andas in typ bricanyl som astmatikerna gör lr nått.. så jag får luft på stört istället för o ta kortisiontabletter som tar 1-2timmar innan de verkar.. o så mår jag illa som fan efter o spyr...
ska jag behöva ha de så varje gång? nej tack.
vägra må illa o spy så fort jag tar min så kallade "medicin" för min allergi!!
vill inte gå runt o va prickig i facet o folk tror jag fått mässlingen ungefär..
 
gö jobbigt e de faktiskt!!
Så nu sitter man här o mår så där.
får ångest av att jag inte orkar göra nått.. o att hemmet ser ut som en jävla tromb har dragit fram i varje rum!! tvätt över allt. får inte ro i kroppen när de ser ut så här.. =(
Men som sagt min ork finns inte.. =(
 
Skämms för att må skit men ändå inte.. inget jag kan göra.
Men att ta de för lungt e inte min grej heller.
Fast som de e nu så har jag inte så mtk t val.. än o sitta still i soffan o bara försöka andas ungefär!! vilket skoj liv jag har.
skulle behöva ett par nya skor med.. då mina e hål i =P kom in med blöta strumpor nu o de luktade inte gott.
så får la se o jag har någon ork t att försöka åka iväg o köpa skor lr nått imorgon!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela