NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

här är lite blandade bilder =P

Publicerad 2011-10-31 11:19:31 i Mitt liv som mamma,


domedagen?? =P en häftig effekt på kameran ^^



vattenpöl =P


nässelblomma =D



Kolmården i sommras!

fick ju klagomål haha över att jag lägger upp dåligt med bilder. så ska ut o ta lite nu köra en runda med bilden =D
så de kommer MERA ^^


Kommentarer

Postat av: Frugan med Dixie i magen

Publicerad 2011-10-31 12:32:01

Bilder är alltid kul :-)

Det är absolut ingen fara, jag finns här om det är något. Men det är ju kanon att du pratar med en psykolog dom är toppen.

Kram<3

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-10-31 12:59:59

härligt det! ;)

du får skaffa en BL-knapp, så alla som redan följer dig,. kan ha dig på bloglovin också. :P



jag gav dig länken där i en kommentar. höhöh :P

pöss!

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-10-31 15:44:14

japp de var det nog såg jag sen =) kram

Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Publicerad 2011-10-31 19:31:29

Se där. Det måste ha varit en klok människa som klagade ;)

Du sa ju själv en bild per inlägg minst ;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela