NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

hur sjutton??? =O

Publicerad 2011-05-31 12:43:41 i Mitt liv som mamma,

albumen framtagits. hur fasen ska jag frakta dit dom då?? =O
hm kommer ju inte se riktigt klokt ut o komma dit med tre album vägra ta med mig de fjärde??
lr måste jag ta med de oxå??
allt från  2009 =O
de e ju en del men ändå väldigt lite om man jämför med vissa andra hur mkt bilder dom tar.. =O


Kommentarer

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 12:48:18

vart ska du med alla album då? kram

Postat av: Tigerhonan

Publicerad 2011-05-31 12:50:26

han har dyslexi men skolan har inte hjälp honom så det har vart svårt för han hela terminen att få något arbete gjort i skolan. och CSN är ju så hårda med betygen. så får man inte betyg i något ämne får man göra om dom utan pengar.. lite trist men så är det :(



jag ska iaf gå på NTI-skolan och där finns det en del datakurser :P vart man hittar det beror ju på vad skolan erbjuder :P du får fråga på komvux eller vart du nu ska gå om dom har några andra kurser också än grundämnena eller om dom har distans :P



kram <3

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 12:51:35

oki, ja då förstår jag att du kommer ha de jobbigt...men varför skippa den fjärde?kram

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 13:14:54

oki på så vis...hoppas de går bra hur du än gör! kram

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 13:16:39

ajdå, när ska du vara där då?kram

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 13:25:31

då sätter du dig nu, sätter på en låt och andas hela låten ut! kram

Postat av: Tigerhonan

Publicerad 2011-05-31 13:44:33

ja det tycker jag med, men enligt dom har inte dom inga möjligheter att hjälpa honom. vi har vart flera som försökt prata med rektorn men hon hör aldrig av sig igen sen när hon lovat :(



kram<3

Postat av: Tigerhonan

Publicerad 2011-05-31 13:49:37

det har inte hjälpt :( till och med hans mormor har ringt och skällt på henne och hon skulle ringa men gjorde aldrig det och när man går dit så är hon inte där.. jävla kass skola. men vi funderar att flytta ändå så det blir en annan skola istället isf till hösten om vi hittar någon lägenhet



kram<3

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-05-31 13:49:40

oki, jag önskar dig lycka till idag! kram

Postat av: Tigerhonan

Publicerad 2011-05-31 15:58:24

haha ja men vi skulle behöva en större lägenhet iaf :P och så vill vi bo i en större stad där det finns mer möjligheter för oss båda :)



kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela