NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

mina Drömmar!!

Publicerad 2010-11-30 18:10:54 i Mitt liv som mamma,

va fan drömmer jag om?? =P
eeh..

att äntligen få ett jobb typ..
o så småning om bygga upp en mäktig buffert så man kan köpa sitt drömhus någon gång med de där härliga badkaret som jag har längtat så mkt efter nu i evigheter.. =)

drömmer om att Arvid o jag ska sitta på fredagar när han e tre t fyra år ca o spela tv-spel =)
tävla o bara allmänt mysa med varandra hehe i soffan =D

drömmer om att få gå ner i vikt någon gång jag kämpar för fullt..
hm..
drömmer just nu att jag vill bli av med min huvudvärk som jag känt av hela dagen eftersom jag har gått o vare nervös ända sen jag vaknade.. =/

de va la de hela typ lr nått haha för jag orkar seriöst inte sitta här o skriva mer nu.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela