NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Svar på frågorna!!

Publicerad 2010-12-07 19:15:26 i Mitt liv som mamma,

  1. Var Arvid planerad?
    ja de var han..gick bara lite fortare än vi räknat med hehe.
  2. Har du någon utbildning?
    japp det har jag.. e utbildad personlig assistent.. någon som behöver någon? =D
  3. Längsta förhållande?
    Är med min man nu =) efter årskiftet går vi in på vårat  5:e år =D
  4. drömjobb?
    vet inte va de skulle kunna vara faktiskt.. just nu känns de som att drömjobbet skulle kunna vara att få ha ett jobb. e så fruktansvärt less på o gå hemma o glo.. =(
  5. Favvomat?
    haha tyvärr kan jag inte säga någon specifik så tyvärr.. =( de finns för mkt gott helt enkelt hehe..
  6. Bästa klädaffären?
    har inte en aning köper knappt kläder längre t mig sj..
    köper mest t Arvid.. =) då o de mest ifrån HM för de har så mkt sånt som inte finns  i andra butiker e så förbannat trött på byggare bob mummin trollet o hello kitty o bamse som ska va på varända jävla klädesplagg.
  7. Vill du gifta dig?
    haha den va lite rolig den men klart jag ville de med tanke på att jag gifte mig för ett år sen nu ^^
    2009-06-06 ^^ <3  o jag ångrar det inte även att de va fruktansvärt tufft så pass nära inpå efter att mamma gick bort.. såg fortfarande kistan när jag gick fram t altaret.. syns på bilden.
    (skit jobbigt va de verkligen)
  8. Vill du ha fler barn?
    japp klart jag vill men väntar nog nått år till med tanke på hur första förlossningen var osv.
    plus att jag måste gå ner i vikt så de inte händer samma sak IGEN!! vägra ha havandeskapsförgiftning igen.. =/
  9. Vad vill du jobba med?
    jag skulle vilja prova på o jobba som montör lr jobba på ett lager där jag får köra truck.
    ska ju ta truckkort nu i början på året hoppas vi ligger ju på reservlistan =D
  10. Vad skulle du göra om du vann 1miljon?
    ojdå hehe då skulle jag nog svimma haha för skulle INTE tro att de va sant..
    men skulle nog köpa ett HUS fort som fan o sen va total nöjd ^^
    spara resten av pengarna om de vart nått över =P o bara leva gott hehe =D
tusen tack för de få frågor som jag fick... =D
va nog sista gången jag hade en sådan frågestund om inte ni tar o skärper till er t nästa gång =)

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-12-07 20:09:26

Mina frågor kom iaf med! :D kul o veta lite mer om dig (:



Postat av: jennie

Publicerad 2010-12-07 23:42:59

Ledsen ja men ack så fin !

strålande klänning, sitter perfekt !

Du är FIN kom inte o säg annat.



=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela