NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

hur glad o go som helst=)

Publicerad 2010-12-29 15:27:56 i Mitt liv som mamma,

vet inte vad de tog åt arvid idag efter tuppluren han vakna med ett ill vrål men när jag kom in i rummet sken han upp som solen o har gjort de sen dess =P spelat trummor för mig o sprunge runt o tjute av glädje typ haha..

e ju sj så man får mupp energi på stört haha =D
o springer o jagar han o säger nu tar  JAG DIG! o han kutar på ännu fortare o bara skrattar.. nu smyger han upp bakom mig här o  tror att han inte syns haha så jävla SÖT!!! <3
(idag har han övningsgår tröja på sig haha )

Kommentarer

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Publicerad 2010-12-29 16:04:57

Nja, jo det kostar en hel del att bo här, det gör det :/ Så en flytt hem till Sverige står nog på schemat inom de närmaste åren, skrev precis ett inlägg om det faktiskt :D

Postat av: juliaericson

Publicerad 2010-12-29 16:07:44

Jag ska hem till en polare på fest :) själv?

Postat av: Johanna & Sandra

Publicerad 2010-12-29 16:21:21

(sv) tack själv!



hihi söt bild!



Kram :)

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Publicerad 2010-12-29 16:30:26

Nej, hon är ju sjuk så hon är mammig! :) La henne i sängen precis och hon somnade med engång när jag kollade till henne 2 minuter efter så SOV hon! :) Så nu kan man göra så mycket annat! :)



Jo, hon blev 6 månader idag! :)

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-29 16:52:26

ah men precis en sådan skillnad gör oerhört mkt :)



lycka till m dt!



jag vet ej men för min del så har dt vart väldigt tufft och ej ha en pappa vid min sida när jag vet att han har funnits runt hörnet.



Puss o kram

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Publicerad 2010-12-29 17:20:05

Vad för ord kan han säga? :) Tänkte när han pratade! :)

Postat av: JD | - 29,1 kg!

Publicerad 2010-12-29 17:23:51

vad roligt :)



hej! kul att du är tillbaka hörrö ^^

julen var toppen, men ändå glad att den är klar om man säger så ;) hur var din jul?

nyår är inte riktigt planerad för mig än :O för dig då? :)

Kram!

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-12-29 20:33:21

Heej!!

Va roligt att du hittade mig på bloglovin :) Alltid kul med nya läsare och endel blir ju lite mer av ens vänner också, och det är ju alltid kul!!



Hehe... Jag är 34 år, snart 35. Sen tycker jag inte att mobilblogga har med åldern att göra. Jag tycker det är ett kul och mycket praktiskt sätt att uppdatera sina läsare :)



Japp, fyra kids blev det :) De två sista var dock inte planerade, inte ens om det bara hade vart en ;)

Men nu efteråt känns det bara helt underbart!! Älskar mina fyra juveler!!



Hur gammal är du? :D Hur gammal är din son? Vart bor du/ni?



Hoppas vi hörs snart igen!!

Kraamz

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-29 21:00:32

vad gulligt. Älskar den åldern. Saknar det ibland. Sen inser jag att jag älskar mina barns åldrar lika mkt :)

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Publicerad 2010-12-29 21:27:10

Från början flyttade vi hit för att testa något nytt, kul att komma iväg men samtidigt är det precis som du säger otroligt mycket lättare att få bra jobb här. Jobb som du hemma behöver utbildning för att få, så det underlättar väldigt karriärmässigt om man inte har tänkt plugga, vilket jag inte ville när jag var 18-19 och flyttade hit hehe :)

Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Publicerad 2010-12-29 21:31:13

Hej.



Ja det har då inte varit någon dans på rosor direkt.

Ja, verkligen orden kommer från en kille. han är bara för go den människan! :)



KRAM tjejen

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-29 22:25:03

Vet inte om du fick min kommentar så jag skriver den igen.



Hon är nog en kräkbebis. Men hellre det än att hon skiter igenom blöjan hela tiden. Hehe det är svårare att få bort.



Julhelgen har varit mycket mysig. Fick presentkort av Johan på underkläder. Hm undra om han tycker jag har fula? Näe men jag är i behov av nya. Alla bhar gick sönder när jag väntade Elsa så det är bra att jag kan köpa nya när jag slutat amma :)



Hur har din varit då?

Kram

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-12-29 23:23:36

hihii jaaaa, det är ju så himla roligt. hihi! att jagas. de skrattar ju så de kiknar. hihi! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela