NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Renovering!

Publicerad 2020-07-15 21:33:00 i PYSSEL,

Har gått loss på renovering av sonens rum. 
Har ju ändå bott här sen  2014 =P så tyckte de va dags o göra nått åt hans rum och han har ju blivit mognare o äldre så nou törs man sätta dit ny tapet. 
 
Han kallade det genast att de va hans gaming rum =P *stolt* hehe.. 
 
En del av fondväggen. den gör sig verkligen inte rättvis på bild. Men IRL är den sååååå mkt finare. 
köpte den på Rusta =D  på väggen här ser man tydliga spår efter förra ägarens barns sängar. (fräscht) Detta har vi dolt med o sätta en jävla massa tavlor o hyllor framför så man slipper att se =P 



Resultatet efter att den nya tapeten kom på plats. =D 
 
passade även på att måla listerna runt garderoben. och dörrkarmen. De vart lite skillnad? 

 
 
 
över garderoben. 


Tog dock ingen bild på just hans dörrkarm hur den såg ut innan. men snar lik våran in till sovrummet som jag också tog o målade om. =D Medans mannen tapetserade om även där i vårat sovrum =) 
 
spacklat igen men inte slipat ner där  de skavda var =P 
man ser på dörrkarmen brevid i angränsande rum som är sonens hur de såg ut innnan =P Nu är dem vita o fina =D 
 
 
kladd kladd.. 
 
Men bra blev det =D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela