NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Jätte elefant!

Publicerad 2020-08-01 13:04:24 i PYSSEL,

Från omvårdnadsbidrag till virkande gigantiska hopp där i mellan =P 

Igår mellan samtal med läkare o psykolog så satt jag o virkade. 
#Annavirkpannas mönster på en vagnmobil på elefant men i en förstorad variant. De va klurigt att se vad jag var bland allt fluff ifrån garnet. resulterade i jätte huvudvärk o migrän efter att allt va klart men de va så värt de =) 

Den är virkad i 

yarn Tova från #rusta med virknål 9

gick åt 6st 100g garn 😇😂
men de vart så värt de. Den blev såå fin 😇 den ska få pryda bakom soffan på hyllan där till o börja med. 👍😇



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni fick någon uppfattning om hur stor den va?  =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela