NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Smärtan

Publicerad 2018-04-29 21:29:16 i Hjärtsvikten!, Npf-förälder,

Denna smärta o trötthet dagen efter ett hjärtstopp är obeskrivlig!! 

Varje andetag har känts i bröstkorgen just i mellan brösten av någon anledning! 

De är alltid där jag får ont! Man kan ju tycka de borde va mer under vänster bröst men nej just i mellan brösten ömmar varje andetag! 

Den här dagen hade kag helst av allt bara velat sova bort! 
Men de funkar ju inte när man har barn direkt o särskilt inte när man har en A hemma  haha då kan man glömma lugn o ro! 

Men snart ska jag äntligen få gå o lägga mig den här dagen har varit seg! 
Nu håller jag på o försöka natta A utan lurar då jag inte har tillräckligt med batteri för o kolla youtube! 
O kunde där med inte ta med några lurar in då man har en iphone 7 enda nackdelen med denna mobil man kan inte ladda o använda lurar samtidigt om man inte har trådlösa lurar vilket jag inte äger några! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela