NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Slut på jobb o enorm smärta i händerna!

Publicerad 2016-08-31 18:38:03 i Mitt liv som mamma,

Att få en enormt hård kram som avtack på jobbet idag o en blomma de värmer!

Samtidigt som jag kan känna en visst frustration över att inte få va kvar när jag vet de redan har tillsatt en ny istället för mig då den som jag gått för fortfarande är sjukskriven ;/
De är bra orättvist alltså de fördelade jobb kriterierna osv!

Bara för att jag inte kan jobba själv på kvällen o ta lyft sj vart jag dumpad o avtackad! O all lycko önskning önskade dom mig!

Kommer hem o möts av en hel energiskt sprallig hund som är super nöjd för hon är utan tratt!
Buffar o gnor sig mot mig o ber om att få kopplet på sig så hon får gå ut o kissa då hon absolut inte få gå lös o springa nu på en månad med risk för brock osv!

Går t brevlådan o hämtar posten! Fått ett rekomenderat brev ifrån Transportstyrelsen mitt nya körkort har kommit som jag nu ska stå ut med i 10år till haha usch så hemskt!!

Jag gåt o lägger mig istället o vaknade nyss upp med flimmer för
Ögonen! ;( denna eländiga migrän kan de ta o lämna mig ifred tro?

Ta mina nya medeciner (känns som de är bland standard sortimentet) numera!!

Så nu ligg sitter man i soffan o kollar på sonen när han spelar lego på x-box o hunden jagar kaninerna ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela