NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Ruttna människa!!

Publicerad 2013-07-31 21:48:07 i Mitt liv som mamma,

Du är totalt genomrutten hela du!!
du anar inte hur mkt du får mig att må dåligt.
du tycks veta PRECIS när du ska "skriva" elaka sms osv?
Sen att du har totalt jävla fel om de du skriver de är ju en annan femma.
men jag blir så förbannat trött på sådana människor som du..
Fast vet i fan om man kan kalla dig människa!! Tror mer du är ett av SATANS påfund alltså!!
Så mkt SMÄRTA som du orsakat mig de går inte att rabbla upp här.
MEN jag är fortfarande förvånad över att du va så pass känslosam den där dagen jag typ tänkte ta mitt liv.
du till o med kom även att de tog lite tid.. men du kom.. =O
De va mer än va mina så kallade "syskon" gjorde.
Men allting du gjort där i mellan o massa innan också alltså de är oförlåtligt.
håll på o förstöra mitt äktenskap genom o sprida rykte om att jag skulle vare otrogen!! hur lågt får man sjunka?? =O
 
Sen nu ikväll.. Skriva att jag ska ta hand om min HANDIKAPPADE son o mitt hjärta istället för o sitta o lägga tid på o skriva "skit" på min blogg..
Va fan vet du om hur jag spenderar min tid??
dom FÅTAL gånger jag skriver blogg är när han SOVER!!!
Annars spenderar jag varje sekund med honom o tragglar på med allt möjligt för att få vardagen o funka.. jag där emot lämnar ju inte min son ENSAM i bilen medans jag går o handlar osv. de skulle  ALDRIG falla mig in.. 
 
Så tycker att en o annan borde ta o tänka om lite innan de öppnar käften o skriver massa SKIT!! som du inte har en enda aning om!!
Varför jag sedan sitter o yttrar mig här o "försvarar" mig eller va fan jag nu ska kalla det de vet jag inte riktigt själv varför. Men som sagt du har INTE en aning om va du yrar om din extremt störiga filur!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-01 10:53:28

Men oj vem handlar detta om?

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-08-01 12:21:58

Jaha,m då hänger jag med.
Känns det bra att bo i den staden? =P

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-01 15:23:37

Aw vad du e söt tack gumman för de fina orden :)

hur var dt med svärmor och svärfar? Hunnit ikapp med bloggen? ;) Adda mig på bloglovin ist haha?

Har la faktiskt ej gjort så mkt i värmen? Tränar mest och ah weekend i Köpenhamn då. Och ja den resan behövdes var ju barnledig sammanlagt 5 dar. Awesome. Själv da?

Den filmen (21 jump street) e grym jag dog hahahhahah. så min humor.

Älskade den filmen du gör mig galen, ärligt bästa filmen ngnsin?

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela