NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Fredag!!!

Publicerad 2012-03-30 09:04:07 i Mitt liv som mamma,

packar för fullt idag då vi ska t strömsund imorgon ska bli skönt o komma iväg här ifrån o slippa all skit som är just nu.. för jag orkar seriöst inte med en grej till då faller jag stenhårt igen och den här gången då rester jag mig inte nått mer då får jag fan ligga där.

har ju inte rest mig sen sist. kanse lyckas sätta mig upp men inte så att jag står upp.
igår föll jag omkull igen så jah vi får la se hur de här skiten slutar.
har uppdaterat min privata iaf.

nu ska jag vila ögonen lite innan de e dags för skolan den börjar ju inte förens tio i tio..

herrå.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-03-30 09:25:31

Strax utanför Strömsund bor johans farfar :)

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2012-03-30 13:48:56

härligt med en liten tripp! ha de så bra! kram

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2012-04-01 14:11:45

Nej det var ju ingen LITEN resa det inte =) kram

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2012-04-02 11:48:41

japp de får man garanterat =) men ni tar väl någon paus och en bensträckare? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela