NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Hoppla!!

Publicerad 2012-12-28 11:42:46 i Mitt liv som mamma,

Va ett tag sen jag skrev nått här haha.. Jösses evigheter sen.. men iaf. nu är jag tillbaka för en kort stund.
 
Har åkt upp t svärmor o svärfar nu så nu är jag i Strömsund. =D i jämtland =)
 
har varit här sen den 22:e 
 
ska vara här t den 4:e så nu vet alla det =D
 
Trivs verkligen här uppe =)
krafterna va typ slut när jag kom hit upp då de varit mkt sista veckan innan jul där.
 
helt orklös så jag va.. Men nu börjar de komma tillbaka. igår va man inne i Östersund o hittade sig ett SKÄRP ^^
105cm o de RÄCKER om mig  =D MOHAHAHAHA o i TREDJEHÅLET oxå kan ja knäppa utan o få ont.. fy fan vilken känsla =D
 
detta betyder att jag har minskat  20cm runt midjan.  =D
fy fan va jag e BRA!!!
 
japp nog skryte om det.. =D haha..
 
julen e över oxå för den här gången jag fick lite pengar som jag handlade lite kläder för igår. =D
o en as snygg väska =D
men tänker inte lägga upp några bilder på de för sådan e inte jag.. =P
 
istället tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån min jul o mina dagar hittills här uppe =D
 
 
 


Jag scrapbookade mina julklappar lite i år ^^ här är ett exempel =)
Ett annat exempel ^^

Har man tråkigt när man slår in paket så gör man lite av varje =D

Min fina kille <3

Min söta vovve <3

Arvid har fått låna en av svärmors gammla kameror han e mer än nöjd!! =)
Se o häpnad en bild på mig oxå =)

En bild på muppiga familjen =D haha.. =D

Haha så skön T-shirt.. dock han jag inte se vem ifrån han fick den när han öppnade paket efter paket o slet bort ettiketten först =P haha <3

Snodde ett paket ifrån farmor med o öppnade undra vem han bråss på?? =P

Paket galna mannen sliter upp paketen =D

Hans älsklings paket de där tror jag.. de e inte klokt va han springer runt med den där kikaren =)
Jag fick mig ett par raggsockor ^^ välbehövligt ^^
o pengar förstås fick jag. o en digitalfotram ifrån mannen min o sen fick jag en massage knopp lr va de heter så jag kan massarea nacke o axlar på mig  =D
 
De va allt för denna gång =D
 
ha de fint ^^

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-12-30 16:18:46

T shirten fick han av oss :) samt en lego brandbil :P

Postat av: Sandra "PiiK" - Kiss me with your bloody lips, and drive me insane!

Publicerad 2013-01-03 23:45:46

20 cm, bra jobbat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela