NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

haha smidigt =P

Publicerad 2010-12-30 17:26:21 i Mitt liv som mamma,

Tjuvarna togs på bar gärning då de tömde källarförråd på annandagskvällen. Trion försökte fly fältet, men var inte svår att spåra - två av tjuvarna var nämligen rullstolsburna.
– Folk hade sett dem på platsen men de hade hunnit ge sig av. Men eftersom två av dem satt i rullstol så de kom inte i väg så långt. Och spåren var inte svåra a...tt följa i snön.

HAHAHA, smidiga =)

 

(läste de på aftonbladet för ett pad dagar sen =P  )

 

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 17:36:56

hehe ah jag var ju ensamstående första 13 månaderna så för min del var dt en magisk sak som gjorde att jag hade lite mer tid för mig sj och slapp o oroa mig vad wayne gjorde o inte :P



hoppas man säljer den snart gjort rent den nu o så iaf :)

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

Publicerad 2010-12-30 17:43:27

men shit är de på riktigt? hur tänker man om man sitter i rullstol å ska ut å sno grejjer, jamena saker å ting kan ju gå snett å man kan ju inte direkt springa me en rullstol eller inte göra spår efter sig :p

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 17:44:37

hehe ah man får hoppas dt! Hade vart helt underbart, hade nog tatuerat mig hehe :)



Puss

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 17:48:04

ska fortsätta på min backpice. (har vingar på ryggen) så ska fixa en txt under vingarna där det står "turn tragedy to triumph" :) sen har man la massa andra planer men denna e jag hundra på :)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-30 18:10:19

Åh vad roligt med en ny kamera!

Och vilka dumma rånare ;)

haha

Postat av: Nesrin

Publicerad 2010-12-30 18:42:03

läste oxå det från aftonbladet :p

Postat av: JD | - 30,1 kg!

Publicerad 2010-12-30 20:18:40

haha klockrent ;)



jag kom hem :D big wei!

Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Publicerad 2010-12-30 20:54:11

Hej hej.



Kikar in här och vill önska dig ett gott nytt år.

Samtidigt vill jag passa på att be dig om en liten tjänst, om det går bra. Min son är nämligen med och tävlar om titeln årets baby 2011 och tävlingen avslutas om mindre än 12 timmar. Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på honom. Det gör du enkelt genom att gå in på länken -->(http://careofgerd.com/aretsbaby2011/ajdin/) och "Gilla" Ajdins bild. Dig tar det en sekund och för oss betyder det en massa. Vill du ha något i gengäld, är det bara att du skriver till mig. Tack på förhand.

Kram

/Chicmommy



(sorry om du redan har röstat)

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Publicerad 2010-12-30 20:58:48

Ja OM jag njuter! Gud, allt är så underbart och jag är livrädd för att hon snart växt ifrån mig och är stor tjej, hehe :)

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 21:18:16

http://mscharlie.blogg.se/2009/april/mad-world.html#comment



här är ett inlägg där jag la upp en bild på vingarna. hahah ne med denna kroppen man har nu kan man inte riktigt visa den :P



puss

Postat av: JD | - 30,1 kg!

Publicerad 2010-12-30 21:42:02

haha vi fick faktiskt sitta och vänta 1,5h på nästa tåg :O sjuka tider! hihi

kram

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Publicerad 2010-12-30 22:07:11

Jo, jag var lite större där! :) + att jag testade sminka mig ifrån en tidning! :D Så därför så mycket smink! ;p



men tack så mycket! Kram

Postat av: GUEVACCI

Publicerad 2010-12-30 22:21:32

Tja, sent svar men haft tyvärr ganska fullt men nu har jag tid och svara så passar på =) Fixade en helt ny design på min blogg, vad tycker du? Bättre än jag hade innan? ^^ Önskar dig gott nytt år redan nu ifall jag inte hinner säga det imorgon!

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 22:50:27

hmm tråkigt o höra, beklagar. mnjoo dt där e bara halva historien också men man måste se framåt.



tack gumman



såg du tatueringen?



Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 22:53:28

mnjoo har ju fortfarande lite hull men andvänder gördel o korsetter o kan mina vinklar men mest av allt så har jag mkt lös hud o bristningar på magen armar och brösten . väntar och hoppas få igenom en gratis OP.



Så nej tror ej du vill ha samma kropp. men dt var nog d gulligaste ngn har sagt på länge puss puss

Postat av: charlie

Publicerad 2010-12-30 23:36:05

OP= operation sorry jag som e skadad av förkortningar. vill få ingenom en bukoperation o bröstlyft. Och sedan o ta bort bristningarna, spec de på armarna. ganska synd och ej kunna visa upp sin kropp efter en sådan framgång för man ser ut som en gammal tant .. får jag ej igenom dt gratis tar jag ett lån.. e ju bara 21 vill ej se ut som 45 nu menar jag hehe. men får reda på dt i mars o håller tummarna!



hehe vad söt du e! Ah satt i 3 ½ timma med den, kan ju lungt säga att dt blev en del tårar och bedjande till gud mot slutet men fick i mig kär alkohol efteråt dock ej så kul dagen efter då jag hade feber o skulle t jobbet :P men japp snygg e den, men som sagt synd att man ej kan visa upp den hehe. men har ju 4 st nu så får hoppas på min 5.e sen har man ett par projekt till :)



pussa

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Publicerad 2010-12-30 23:38:05

Jo, jag blev jätte nöjd! :D Men har inte sminkat mig så svart på åratal! :P

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2010-12-30 23:52:32

haha vilka nötar =)

joda visst skulle ni överleva det! Tro mig!

Japp jag lekte pensionär ett tag men inte fan fick man vinna eller =( kram

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2010-12-31 00:23:04

nej de känner jag också igen! då har men en stor bäbis att ta hand om också =) kram

Postat av: JD | - 30,1 kg!

Publicerad 2010-12-31 10:41:33

haha smart, nästa gång ska jag ha med en hel resväska utifall att tåget blir inställt :D



haha konversationen ja.. vi är sjuka ;)

kram!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-31 12:44:54

Haha ja det var riktigt kul!

Så nu kommer vi få se förstklassiga bilder? ;)

Gott nytt år!

Kram

Postat av: Sandra & Johanna

Publicerad 2010-12-31 16:07:01

(sv) ja!



Kramar

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2010-12-31 17:51:29

gott nytt år vännen min! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela