NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Dagen efter!

Publicerad 2017-09-15 07:14:15 i Mitt liv som mamma,

Godmorgon! 

vaknar upp med en sådan trötthet som inte är av denna värld idag! 
så ont i ryggen o på "sittdynorna" under rumpan innanför ljumsken kommer inte på va de heter 😂 men där har jag ont efter cyklandet igår! 
sove så där inatt också! 

Nu blir de till att masa sig ur sängen o klä på sig arbetskläderna o skicka iväg sonen till skolan för att försöka sen att ta mig till praktiken! 

ha en tjusig dag! 

Kommentarer

Postat av: norrbotten emma

Publicerad 2017-09-15 07:18:22

god morgon =)

ha en fin fredag
kramis

Svar: God eftermiddag =) fin fredag vet jag inte om de vart men nu är jag äntligen hemma från praktiken 😉 så nu kan de bara bli bättre! 😁
Therese Dahlberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela