NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Clean clean!!!

Publicerad 2017-09-30 13:03:36 i Hjärtsvikten!,

Förrenar nytta med nöje just nu. 
Städat hela min lilla verkstad o lyssnar på musik som spelat från någon random lista! 
 
så när jag putta igen dörren så hittade jag åt min stora gymboll/sittboll.
Så nu sitter jag samtidigt som jag skriver o lyssnar på musik o gungar på den i takt med musiken samt tränar ryggen, de kan ju inte bli bättre. 
 
Fattar inte riktigt själv hur jag orkar städa mer då jag städat hela veckan haha. 
Men man blir väl lite skadad till slut antar jag haha. 
Att jag ens orkade dammsuga är ett under men jag låg på knä o dammsög med bara "handtaget" utan munstycket?
fatta man va jag mena då? haha sämst på o förklara. 
 
Ska la snart försöka o ta mig an köket o övervåningen med hehe. 
 
Haha garvar åt mig själv.. stannade upp o skulle sätta upp håret på nytt då toffsen hade slappat efter ja ja kanat ner dårå. 
 
så kolla jag till på min fot. va fan blööööder jag så mycket? 
stor fläck ser jag lång där nere, vickar till på tån o ser till min förvåning att där satt ju en fluga. *asg* 
antar jag inte har så mkt känsel på tårna? 
 
Nähä nu har jag sutte klart o stuttsat på bollen? 
ska fortsätta städa vidare o för flytta musiken upp en våning!! 
hehe ha de fint ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela