NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

28mars den gick den med.. =P

Publicerad 2012-03-28 19:35:07 i Mitt liv som mamma,

blev visst inte några bilder då de kom massa annat ivägen =P
ska ju åka upp t strömsund på lördag. så har sutte här ikväll o skrivit packningslista.
o dessutom har vi varit i jönköping idag fram o tillbaka utan Arvid då vi har varit på föräldra utbildning för sådana i samma situation som oss själva.
man vart la kanske lite klokare så men ändå så kändes de inte riktigt som att de gav nått direkt men känns ju skönt o veta att man inte ensam om problemet iaf.

Idag har Arvid nu under tiden som Erik nattade ner honom pekat ut öron näsa hals öga o halsband o kabel.
"mobil laddar kabeln"
nått sånt har han aldrig gjort innan heller så de börjar ju hända mer o mer nu faktiskt.
han pratar massa ord men inte några längre meningar. förutom i lördags då kläcker han ur sig
GE MIG MINA BYXOR!! så tog han dom jag precis hade tagit fram haha.
hur gulligt va inte de då? =P
längsta meningen han har sagt =)

nu ska jag ta o smörja in händerna då jag har fått världens hemskaste torrspricka på vänster ringfinger =P ute vid nagel av alla ställen haha super ont gör det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela