NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Ska de här va vuxna människor?

Publicerad 2017-09-15 13:46:12 i Mitt liv som mamma,

VARNING FÖR VIDRIG BILD! i slutet av inlägget! 

ja som rubriken lyder så undrar jag om de ska va vuxna människor på den här "arbetsplatsen" 

vuxna karlar? någon ha haft "kul"
på min bekostnad av energi idag! 

jag städade en toalett i omklädningsrummen idag o 2 timmar senare så ha någon mysig svin till karl ställt sig o pissat ner hela locket o golvet på toaletten inte en tillstymelse t papper ha personen använt heller då de va tomt i papperskorgen! 

personen i fråga måste älska o lukta kiss för de må ha skvätt en del då idioten pissa på ett stängt toalock! 

Hur är man funtad som människa när man gör så? 

så säger min "kollega" jag fixa de! 
mjahapp ho satte aldrig igång så jag fick ta o städa bort de iaf för hon skulle helt plötsligt gå på låååång lunch! 

eh jaha ja men de e schysst lämna allt t praktikanten som ska se o lära av "proffsen" 
de är preffesionelt utfört de! 

jo jo men nääh tacka vet jag o va hemma igen gårdagen gör sig påmind värre en någonsin just nu! så ska ta o vila innan jag ska hämta hem sonen! 


Kommentarer

Postat av: Lars Gustafsson

Publicerad 2017-09-15 14:20:02

Shit va äckligt. Pess luktar värre än skit. Jag är man, men använder eran metod för att pissa. Jag hade ett blogginlägg om det för ett tag sedan.

Svar: ja jag fatta icke hur denna människa tänkte? 🤢 vi va fyra städare med mig som stod o hulka men jag va den enda som tid striden o städade av allt igen! medans de andra stod o bara sa men du måste göra si o så! kan man ju tycka om de nu visste bättre så kunde de ju tage att själva? 😂 men på peka de går bra!

att sitta ner o pissa/kissa är en självklarhet då de skvätter iaf utanför om man står o träffar rätt i toaletten! 👍
Therese Dahlberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela