NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Ska man inte kunna sådant?

Publicerad 2015-11-25 09:32:35 i Mitt liv som mamma,

Hejsan alla de va ett tags en sist.
sitter nu här på Stöd o Matchning som ska hjälpa mig att komma vidare i mitt jobbsökande som jag nu hamnat i då min handläggare på Af bara skickar runt mig överallt o verkar inte vilja ha med mig o göra känns de som..

dessutom fick jag så här innan jul kastat i ansiktet på ett papper att jag hade förbukat mina 450 dagar i jobb o utvecklingsgarantin. känner bara är det inte handläggarens skyldighet o meddela sånt här innan så man inte bara jaha tack för den pajkastningen?

eller är det meningen att man ska sitta själv o räkna dagar hur länge man varit med? är det min skyldighet att hålla koll?
isf vart står den informationen?

kontaktat chefen på af om att få byta handläggare snarast bara hoppas att jag får det för blir galen på henne som jag har just nu..
får inte alls den informationen jag ska ha för att de ska funka för mig för övrigt..

sen sitta här då på stöd o matchning yeeeah ja fyll o tre papper om vad som stämmer in på dig o inte.

hopp tog 5min sen då? hon gick iväg med en deltagare vad jag vet att hon inte ens ska va här på tisdagar? o sutte där borta i snart en timma.. o jag har fortfarande inget internet så har fått koppla upp mig via min mobil för att ens kunna maila iväg t chefen på af då de är helt hopplöst o skriva mkt på mobilen..

så aah härligt va detta ger mig mkt osv i mitt jobbsökande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela