NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

betongbunker!!

Publicerad 2014-05-07 19:56:00 i

fullkomligt super nice o bo i lägenhet (betongbunker) 
mottagningen är kanon på mobilen! 
ringer läkarhuset o ska be dom ringa upp mig näst kommande dag! 
var annat ord hör man! 
vi ringer upp dig på 073-8**** **9 omkring ******** imorgon vill du ändra nått annat? annars hör vi av oss!! 
 
AMEN strålande tack!! 
jag vet inte ens NÄR imorgon dom ringer!!! verkligen kanon!!! =) 
(tummen upp) 
 
men de märks få la ha mobilen fastklistrad i handen imorgon typ!!! 
 
försäkringskassan hade ju äntligen skickat brev till mig idag! 
woho jag får besked om hur mkt aktivitetsersättning jag får procent mässigt? 
nääh då va de  YTTERLIGARE EN GÅNG TILL som de skickade ut om att jag ansökt om tillfällig föräldra penning den 27:mars! o skulle fylla i en annan blankett mot va jag hade gjort på nätet! 
de ändra ju allting hela tiden! 
 
så jag gav fan i skicka in nått förra gången de skickade detta jävla papper för jag orkade inte leta reda på skiten! 
de drabbar ju bara mig ändå! 
men idag skicka de ett till då jag hade till den 19:maj på mig o skicka in detta jävla blankett papper om den dagen om VARFÖR han var hemma jag fattar inte grejen då jag ändå fyller i VARFÖR när jag ansöker om o få pengarna?? =P jävla idioti o slöseri på papper!! 
 
men de va ju ändå första jävla gången som dom proppsa på att jag skulle ha pengar för den där jävla dagen!!! 
trackasera mig med den där blanketten!! 
men aja nu har jag iaf skrivit på den o fyllt i den o ska skicka iväg den imorgon!! 
 
så får vi se hur många miljoner mer jag får för det!! haha skulle inte tro ett skit mer haha!! 
 
skrattretande de här anser jag!!! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-07 22:30:59

Haha bjuder på dt ;)

Va har hänt da gumman? Dt me fk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela