NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Mindre bra start!!

Publicerad 2014-03-31 08:27:14 i

Hör knappt va jag skriver pga att Arvid har haft världens utbrott här på morgonen!! 
ett jävla under att ingen kom o ringde på dörren o fråga om vi våldsförde oss på honom lr nått!! 
 
ingenting dög han skulle inte ha på sig kläder han skulle inte gå t dagis han skulle inte ha frukost (trotts att han får frukost på dagis så ska han äta lite hemma med ihop med Erik oftast iaf) 
 

Han vägra gå upp för kullen till bilen han vägra kliva in o sätta sig på sin plats i bilen! 
De va konstant skrikande enda tills vi kom in till Dagis!! 
 
då vart han som förbytt!! 
hejdå mamma o pappa  så gav han mig o Erik en puss!! 
 
VARFÖR??? ska vi behöva genomlida sådana här mornar?? =( 
 
(räknar med bakslag när jag ska hämta honom idag så jag tar o hämtar Erik först)
 
imorgon är de BVC igen synkontroll!! jag fasar för de!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Publicerad 2014-03-31 10:13:39

Jag ligger inne för att jag är i en riktig svacka just nu i livet... Så jag vågar inte vara hemma.

Kram

Postat av: Eriiza

Publicerad 2014-04-03 13:44:02

Ush, vad jobbigt, har hans utbrott lugnat sig? =/

Ja, jag tror att det bara är en jävligt jobbig förkylning,
som vägrar ge med sig... Blä...

Ang. filmen jag hoppade av - precis, de ogillar mig
för att jag har konstruktiva saker att säga och
eventuella lösningar till problem.
Men öppnar jag käften - så får jag skit.
Är jag tyst - så får jag skit för att jag inte säger något...
Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela