NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Hjälp va tiden går!

Publicerad 2014-02-26 21:35:20 i

Arvid bakade bullar inför kalaset sitt!! =D 
Han trådnade efter paketen som låg där uppe ett tag.. 
han klämde några gånger på de stora paketet som stod här!! =D 
Bordet börjar ta form inför kalaset =D 
fin fina smurfar på ^^ 
 
Tårtan blev inte riktigt smurfblå men de får gå ^^ 
äntligen får man öppna paket så som jag väntat på denna dag ^^ 
tjoho är de dags för de stora paketet nu??? =d 
jaaa va är de för nått pappa??? 
åååh är de en sån??? 
YES jag fick en studsmatta =D 
åh hjälp så trött man blir av o hoppa =P 
några av presenterna han fick! 
spel kort o spel till datorn 
påslakan sätt
en tunnel i den röda! 
Spelet tempo testas.
Farmor läser reglerna Arvid gör sig klar med tärningarna
Jag är redo ^^ 
o där är vi igång!! 
orange får ta ett steg framåt!! 
Wiii jag ska åka kana!! 
 
Tjoho va de gick!! 
gunga gungbräda med farmor va skoj
aaah de kittlas i magen!! 
gräva med grävskopan va skoj de med.. 
Se på attans. han fick fortfarande plats i bebisgungan hur tolkar man det?? =P 
Arvid va tycker du om din 5årsdag hittills då? 
jag låter bilden tala för sig själv!! 
ja jag GLÖMDE köpa ljus till tårtan.. sicken usel mamma man är.. 
men man tager va man haver?? 
 
Fina smurftallrikar!! 
tut tut 
tuteluten
nu du farmor ska du få se =P 
skära tårta!! 
mm  tårta!! 
ooooh så gott!! 
matad med gaffel istället =P 
mmmmmm!! ^^ 
ooh lalala så göttigt!!! 
 
Finns de mer?? =D 
 
(lägg märket till det med att Arvid har tungan ute på nästan precis varje bild)   =P haha.. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-26 21:48:29

Grattis till Arvid <3

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-27 13:32:02

åh vilka härliga bilder! :D va fint ni hade gjort med allt. gratta arvid i efterskott :D

Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Publicerad 2014-02-28 12:32:39

Snygg tårta. Och hunden verkade gilla också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela