NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Helvetes veckan!!!

Publicerad 2013-03-27 07:01:03 i Mitt liv som mamma,

morgon!!
den här veckan börjar snart ta slut. SKÖNT säger jag bara med tanke på hur den här veckan har varit.
Har varit ensam med Arvid sen i måndags morse från 05.30!
yeeah...
 
Sen den har jag mer lr mindre varit vaken hela tiden känns de som..
Då Arvid absolut hade bestämt sig för o krångla mer än vanligt!!
inatt prövade jag o ha han i min säng. visst han sov. men sparkade på mig så jag har inte sove för det.  blir galen på de här.. =(
 
tur Erik kommer hem ikväll någon gång iaf!!
Inte en gång till att jag utsätter mig för de här när jag e trasig i sår osv.. har ju inte kunnat lyfta han lr nått heller.
o de har han ju utnyttjat t max.
 
helvetes veckan e snart över!!! skönt det!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-03-30 20:36:42

Skönt i alla fall att din son mår bra efter operationen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela