NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

ap mkt bilder ifrån kalaset =D

Publicerad 2013-02-27 18:52:01 i Mitt liv som mamma,


Skönheten själv =D

massa paket kom det!!

stor favoriten bland paketen =D

skulle genast provas =D

super nöjd!!! =)

pang pang =D

VART tog du vägen????? =D

spanar lite.. =D

INGEN ser mig????

okej ACTION!!!! =D

pang pang jag ska allt ta dig..

En moster med partyhatt ALLA hade mer lr mindre en partyhatt på sig.. ^^

två riktigt mongos mobilnördar haha!!!!

lite mer cooolare varianten haha

ja alla hade vi våra olika sätt o ha på oss hattarna =P

party våfflan =D

världens sötaste skrutt med partymössa =D

The only and the one..  MONSTER TÅRTAN HAHAAHAHA!!!! blev inte alls som jag hade tänkt mig från början men aja tur man har fantasi lr nått o kan ändra eftersom =P







Blåsa ljus is the shit!! eller hur var det??? =D

Dricka är gott =D

Trångt om sittplats haha!!! va några märkvärdiga jävlar som köpte vårat köksbord haha!!! =D

Alla sätt e bra o sitta på?? bekvämt värre on the flooor =D

coolingen =D <3

Här går vi in för 4årsfirandet =D

cool ballongerna?? =P

namn märkt o klart ^^

presenterna han fick!!!









stor favoriten.. De är de första han leker med när han kliver upp på morgonen nu haha kör den överallt här hemma =D





tröttman som öppnar paket på morgonen!!!





miiiiin sarie!!! =D så jävla söt =D

Kolla mamma en till!!! =D <3  <3

gos hunden med =P

öööööööön ööööööööön.... ^^ haha vilken blick <3

VA???? =D
som sagt överallt =P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-27 21:26:38

Härliga pics! Awesome de första när han skjuter haha värsta CSI !!

Grattis till stora killen i efterskott!! Förlåt att jag glömde skallen har vart ngn annanstans

Postat av: Eva

Publicerad 2013-02-27 21:35:23

Läs texten ovanför innan du kommenterar
Vilken tur han gilla presenten :)

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-02-27 21:40:43

Filmen handlar om droger, kriminalitet och allt som hör till. ;D

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-02-27 21:52:59

"Den onda ringen", den kommer mest visas för skolor etc.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela