NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

lite tankar o svammel!!!

Publicerad 2012-06-28 12:59:48 i Mitt liv som mamma,

ska strax börja med maten!!
för om två timmar ska jag va på jobbet.
börjar bli lite små nervös nu haha..
men de ska nog gå ^^ bara jag tar mig dit o hittar rätt så ^^
 
just nu sitter jag o har damp o vet inte riktigt vad jag ska göra =P
har tvättat som fasen hela dagen.. vädret e ju tippelitopp ^^ så har hängt ut all tvätt på balkongen just nu.. de blev ju nästan mysigt ut med tvätten där ute haha!! satte mid dessutom o åt lunch på balkongen med =P
 
kliar i halsen =( men tror de beror på att grannen röker o jag orkar inte stänga balkongdörren haha..
allergisk som man e mot rök men iaf. =P
nähä har fixat t hissgardinerna nu oxå så de hänger lite bättre har ju iaf fått i en pinne i gardinen nu så den inte e så slapp haha lr hur jag nu ska uttrycka mig.. =P
 
så de e lite fint här igen =D
kuddarna e ju som sagt färdiga med.. =)
på lördag ska jag få hämta min crosstrainer äntligen =D
så får väl se hur vi får ändra om här hemma för att få plats med den =P
 
 
nähä börja med maten kanske!!
o göra mig några mackor tror jag.. o ta med ut i fall att...
 
vet ju inte hur någonting funkar på de där stället..
=/
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

Publicerad 2012-06-28 19:55:25

Det är lika svårt det :P

puss o kram <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-28 20:12:15

fan vad du e grym! Grattis! ;) hur gick första dagen?

Puss sweetie

Postat av: Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

Publicerad 2012-06-29 12:30:32

Ja det går ju alltid på något sätt :)

puss o kram <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-29 18:46:49

oh är skit glad för din skull sweetie :)! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-29 19:12:09

fan vad sweet! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-29 19:20:44

cash e aldrig fel ;)!

Postat av: Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

Publicerad 2012-06-30 17:55:40

Vad kul! :D

Ja det där med att röka gick ju åt helvete :/

puss o kram<3

Postat av: Johanna - Hästar, foto & vardag

Publicerad 2012-07-01 11:00:04

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela