NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

argt folk överallt!!

Publicerad 2012-02-23 13:42:45 i Mitt liv som mamma,

efter att ha läst två texter som handlade om vittnes påverkan vid traumatiska händelser så e jag helt slut i huvudet för de va den mest svårtlästa text jag läst på länge har sutte i en o halv timma o försökt förstå va de handlar om.. fattar så där nu.. men helt trött i huvudet efter dom så jag lägger ner för idag tror jag.. behöver ett brake.. efter o halvt fått sne spelet på halva skolan oxå när de ser att en dörr är stängt va fan stänger dom inte dörren för efter de??

fick t slut ett vredes utbrott o skrev en lapp på vadera sida om dörren o tejpade upp..

sen vart de skapligt lungt på den fronten..

nu ska jag försöka sammanställa texterna oxå.. skriva så att någon som inte läst texterna ska förstå va jag har läst för nått..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-23 14:18:40

Ja men verkligen! Sorry om man verkade en aning knasig så jävla off bara. Haha igår somnade man med iPhonen på högsta volym för o ej begå mord på grannen



Ah men skönt o höra o hoppas dt ej blir likadant igen



Puss

Postat av: Mamma till tre Prinsessor

Publicerad 2012-02-23 22:58:04

Rätt, bara på dom :)



Ibland så har man fullt upp, jag har varit borta länge så jag förstår dig.

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-24 13:43:53

ja men let me know när dt blir en nästa ggn ;)!



puss

Postat av: Mamma till tre Prinsessor

Publicerad 2012-02-27 16:14:14

Ja Dahlia vägde en del men hon är liten och alldeles underbar ändå :)

Kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela