NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Fredag!!

Publicerad 2012-12-14 08:59:00 i Mitt liv som mamma,

Morsning!!
 
blir seriöst förvånad över vilka som läser min blogg till o från.. =O
isch att man aldrig blir av med somliga!!!
o sen att de har mage o kommentera med o tro sig att ja men nu kanske människan har ändrat uppfattning om mig?? hahaha ALDRIG i livet skulle inte tro så kommer aldrig att ske!!
Efter den behandlingen  så nääääh!!!
 
var ute o gick med hunden som vanligt nu på morgonen fram o tillbaka t dagis.
hon får en psykiskt utbrott på två som står o pratar.. då säger ett fetto..
alltså den där runt nosen e inte bra..
jag låtsades som om jag inte hörde o gick vidare men sa fan tyst för mig..
 
ursäkta va sa du?
vet du äns va den är till för?
tycker inte du ska yttra dig om nått som du inte vet vad de är till för???
 
förbannade klimakterie fitta!!!
 
nähä nu ska man åka t skolan o försöka vara duktig istället..
förbannade förkylning som tar dö på mig o jag kommer "strypa" klassen om de ger mig magsjuka nu med..
 
 
 

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2012-12-15 15:13:48

Hej gumman :)

ja men visst var dt gulligt.

Förra helgen var jobbig .. denna vet jag ej :P sj da?

Ja men dt e klart! När e du i gbg?

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela