NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

juice!!

Publicerad 2012-08-30 14:57:33 i Mitt liv som mamma,

 
 
 
 
hummdelidummdeli!!
 
ANDAS is the shit!!
inget funkar!! Är tillbaka på ruta ett igen.. kan knappt ta ett djupt andetag!!
de tar stopp!
orken e helt slut t o försöka göra någonting här hemma.
 
ser ut som en bomb har slagit ner här i fall ni ville veta!! jag får panik över hur de ser ut men orken den finns inte t o börja städa.. kan ju inte andas normalt ens en gång.. =/
 
de ända jag vill är att få sova men de kan jag inte!! inte avslappnat iaf. de går bara inte.. luften finns inte där ordentligt e täpper t värre när jag ligger ner nästan känns de som.
 
fan va jag gnäller om samma sak hela tiden i varje inlägg.. men skulle ni ha de som jag tror jag att ni oxå skulle va livrädda vilket jag e konstant hela tiden!!
 
även trött på att somliga inte kan va trevliga i telefon när man ska prata med dom..
tonläget o hur des sas aah nääh de va INTE okej!!!
 
trött på de där beteendet!!
 
aha.. slut på gnäll?
mm typ!!
vet inte vad jag ska skriva..
känns som om jag skriver om samma sak hela tiden!!
 
åååååååh nu snurrar världen bara så ni vet!!
dricker lite apelsin juice så länge.
de e gott.
piggnar jag ju nästan till av.
konstigt att jag inte e less på de mer än vad jag är..
haha då jag drack apelsinjuice 2liter om dagen i  8månaders tid =P
 
mm graviditets diller på juice!! men de va de ända jag hade diller på tror jag.. =)
 
tjöga hund som äntligen har tagit o lugnat ner sig något.. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela