NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Gift igen!!

Publicerad 2012-04-20 20:00:59 i Mitt liv som mamma,

Fredagskväll gå bort kostym en flaska vin som tack för inbjudan vi klistar på ett flin o så ringer vi på dörrklockan parmiddag på gång en sån där kväll som blir så jäääävla lång de börjar inte bra för jag har redan tittat på klockan o börjat tänka på när det är dags att säga älskling vi borde kanske gå..

ååååh älskling kära vän kan du inte spela sjuk så att vi kan gå hem?

men näääh vi har ingen parmiddag.. o e sällan vi blir bjuden på någon oxå.
trisst ibland men ändå skönt för de e som låten beskriver lite plågsamt så där ibland beroende på vem man äter parmiddag med? =P

men man brukar ju göra de med folk som man VILL umgås med.. =D
iaf resonerar jag så ^^

snöregnar hela dagen. gatusopbilen har åkt här fram o tillbaka konstant hela dagen.
nu borde väl gatorna va rena o fina lr? =P
de e fan va de sopar gatorna här o så klagar grannarna på att de e slöa med o sopa gatorna här i stan =P
haha förstår seriönst inte alls va de menar de är ju hela tiden här o sopar..

alltids ska de klagas på nått =)
nähä va ska man göra ikväll då? Arvid håller på att nattas ner för natten. sen vet jag inte vad man ska göra.
vädret suger. o vi har knappt någon film o titta på.

så ja de blir väl o sitta o gnälla i soffan.. men jag är ju iaf gift igen =D

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2012-04-20 20:42:50

sorry för sent svar!



Men har han fått ngn diagnos eller ngt? Jag menar barn utvecklas olika?



Ah det e la personalen som är lata, ursäkta mig, och vill ej lägga ner tid på dt. idioter.



okej har du hållt vikten då? För då borde ej dietisten klaga?



Förstår att dt e mkt just nu hjärtat <3 om dt finns ngt jag kan göra så finns jag här!

Postat av: Tigerhonan

Publicerad 2012-04-20 21:05:34

Hehe tycker du det? :P jag kämpar och kämpar men är skit svårt :P men någon gång ska jag lyckas. måste ta tag i det nu.



kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela