NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

TRÖÖÖTTT.se

Publicerad 2011-09-28 18:15:33 i Mitt liv som mamma,

Tick tack tiden går.. TICK TACK tiden gick lite till.. tickelitack där spang tiden iväg ännu mer.
men ändå känns de som tiden fan står STILL!!
jag är inte van o va sj.
o jag klarar fan knappt en natt till heller.. =/

tur de bara e en natt till..
jag palla verkligen inte mer.. =/
han kliver ju upp kvart över fem.. =O

o vaknar 3gånger där innan. =(  
hur sjutton orkar han.. vart hittar han sin energi någonstans? =O
jag gick o la mig direkt efter jag nattat han igår. o de vart la vid åtta då jag sprunge ut med hunden lite fort.. =O
men ändå e jag tröttare än tröttast när han kliver upp kvart över fem idag.. =(

ögonen går i kors.
förstår inte va jag gör för fel med nattandet osv haha..
kan inte göra på så många fler sätt? nu häver han ut alla torrsevetter som vi en gång i tiden köpte då han va liten skit.
får städa upp de imorgon jag palla inte nu.. =(
för trött.. bara han e sysselsatt o lung o tyst så grannen håller käften så är allt bra.. =(
nu ska jag o Arvid se hur många lingon finns de i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela