NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Du är ALLT!!!

Publicerad 2011-09-28 21:04:51 i Mitt liv som mamma,

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt.

Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mig
du är där när stormen yr
du är där när natten skrämmer
du är där när dagen gryr
å jag vill alltid ha dig nära
närsom åren läggs till år
ååh att livet vill oss lära
är att framtiden är vår

nnaa nnaa
nananan dii daa

Närsom klockorna har stannat och tiden tycks stå still
och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Å förstå vad som än händer är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Åh du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
all min längtan vill jag ge

Ja all min kärlek får du bära...

Hela livet vill jag ge

Kommentarer

Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Publicerad 2011-09-29 09:27:36

Men störande tant! Hatar sura grannar. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela