NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

beundrasvärt!!!

Publicerad 2011-10-30 21:20:17 i Mitt liv som mamma,

förstår inte hur jag kan ha så många läsare när jag ändå knappt skriver nått här. =P
va får er att gå in här varje dag o läsa?? =D
bloglovin säger ju fortfarande att jag bara har knappt 4st som följer mig.. haha måste ju vara betydligt fler? =D

Denna helg har varit super.. =)
i fredags va vi ute o festade jag o erik. ja hör o häpnad folket jag var barnledig för första gången på 2,5 år =)
vi var o tittade på björn rosenström. =D
shit va skoj de va.. men de spelade liiiiite för högt för att jag äns skulle kunna höra va han sjöng haha..
o så fick jag panik på alla som puttade på mig o folkmassan.. cellskräcken är inte min vän vid dom där tillfällena..
så de blev t o gå o sätta sig vid ett bord istället men jag klagar inte för det. haha fick jag ju vila fötterna istället =P
lördagen va vi hos eriks syster. då svärmor va där med de va hon som passade Arvid under fredagen o natten =)
fick mat o sånt där med värsta gulligt!! =)
städade  o hade mig här hemma innan vi åkte dit med.. man kunde ju tro att de va vi som hade först fest men de va det inte.. =) men städade iaf.. behövligt.. bytte säng kläder med =) så de va så mysigt o komma hem sen..

Arvid va så glad över sin säng igen haha =)

Söndagen (idag)
åkte vi t vimmerby för att hälsa på min moster o intervjua henne då jag har de som uppgift att intervjua någon äldre släkting.. =O haha har inte så många kvar så fick bli henne o så ska jag skriv en artikell om henne sen o lämna in i skolan..
eeh.
flummigt värre..
sen åkte vi t pappa efter o ha intervjua henne o fikat där =)
pappa o syster vart något förvånade men ändå glada över att vi kom =)

fick mat o god glass ^^
tack så mkt =D
o nu är man hemma igen trött som fan e jag.. haha blir o gå t dagis imorgon med Arvid. för att sen gå hem o skriva rent intervjun. då jag e ledig från skolan denna vecka då vi har lov.. känns konstigt o va hemma en vecka nu men behöver de.. e lite trött i huvudet.. =D
har ju ränkat klart matte A kursen på mindre än två månader i skolan o ska börja med B nu när jag kommer tillbaka =D haha.. GÖTT mot.. ^^

japp va tvungen o skryta lite =)

nu ska jag göra mig i ordning för natten sjukt trött.. klockan e ju fortfarande halv tio i mina ögon har ju inte hunnit vänja mig ännu =P

GODNATT!!
(fick ni en liten update iaf )

Kommentarer

Postat av: Frugan med Dixie i magen

Publicerad 2011-10-30 22:03:57

Kära vännen, allting tar en massa tid, man har sina bra perioder och sina jobbiga perioder. Det är så vi bearbetar det konstigt nog. Jag finns här om du behöver ventilerar om vad som helst.

Kram på dig

Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Publicerad 2011-10-31 09:59:04

Hurrudu fislisa!

Du klagade på¨mig att jag hade dåligt med bilder. Det är du som har det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela