NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Alone!!

Publicerad 2011-06-28 17:11:12 i Mitt liv som mamma,


Världens sötaste unge.. <3



man tager vad man haver då man e hos morfar o inte poolen duger =P


(gammla bilder BTW)

Sitter här ensam hemma med arvid..
Erik drog iväg för 5min sen.
kom innanför dörren åt mat sen drog han..

får se när han kommer tillbaka.. men mest troligt inte på ett par timmar.
o NEJ vi har inte bråkat lr nått sånt.
han ska iväg t eksjö o träffa en gammal klasskompis som jobbar på haha kommer inte på va de heter. regementet?

militär tomte e han iaf.. =P
så här sitter vi i de fina vädret o inte gör så mkt..
arvid retas med hunden.. tog hennes ben o springer runt med.. o våfflan efter o e allmänt irriterad på han =P o han har skit roligt.

han börjar bli piggare iaf.
hoppas bara inte att febern kommer tillbaka ikväll..
han hade lite feber imorse innan vi gick ut.   men när vi kom hem sen hade han ingen.
så vi får hålla tummarna.
annars blir de o vara hemma imorgon med.
så får la se va som händer.

nu ska jag gå o ta benet ifrån arvid o ge tillbaka t de t hunden.

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2011-06-28 18:59:51

aw thnx honey :)

Postat av: linda - en vimsig mamma

Publicerad 2011-06-29 04:13:46

japp bilen går som en pärla nu =/ haha vad sjukt... shit vad rädd jag blev, ska nog inte läsa bloggar nu så här på natten =) jag läste helt fel att Erik dog för 5 min sen =( istället för Erik drog för 5 min sen...haha satt fan hjärtat i halsgropen! krma

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-06-29 07:35:05

sådant är så störigt. =( Hoppas du hittar byxor till slut. =) Sovit gott? =) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela