NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

måndag igen!!

Publicerad 2011-01-31 09:34:43 i Mitt liv som mamma,

vet jag vet att uppdateringen har suge fullständigt här men jisses de har verkligen vare full rulle här den senaste tiden.

vi har fortfarande hantverkare här som inte dyker upp till o från o som inte vet hur man gör när man  HÖR av sig!!
vanliga hederliga hantverkare som vi har o göra med jaaah..
så tror fan inte de tar 3veckor utan minst de dubbla innan de e klart här om de t o fortsätta  i den här snigel farten =( de e så jävla snabba med o RIVA ut att men o få tillbaka o rätta till eländet de ställt till de med de fan kan de inte.. blir ju något less... vare utan dusch i EN vecka nu.. =O två veckor till jag står INTE ut längre.. =P

idag ska jag träffa min jobb coach igen.. har ju inte vare där på tre veckor nu då nu när jag pluggat t truck kort som jag då klarade i fall någon missade det =P

sökt lite mer jobb idag så får väl se..
fick ju hot brev ifrån ams att sökte jag inte de där personlig assistent jobbet blev jag av med min ersättning =O moget =P
så va bara att se glad ut o söka det haha =D

Kommentarer

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2011-01-31 13:11:01

ja ams är duktiga på att hotas tyvärr =/

nej men inte ska du lägga ner det inte...

imorgon är det erik som tar med sig minst 1 katalog och du visar den på dagiset och för vänner/familj!

kram

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2011-01-31 13:56:54

japp du visar persnalen och du berättar lite om sakerna, sedan säger du att de är en hobbysak du håller på med! lika hos oss så hänger de alltid en av mina kataloger ute där alla mammor& pappor lämnar barnen så dom kan kika i den också! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela