NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Min lilla ängel!! <3

Publicerad 2011-02-25 07:31:36 i Mitt liv som mamma,



Jag minns den dagen då du föddes
Och hur jag höll dig i min famn
Jag minns din doft och hur din hud var varm
Det jag kände var så starkt

En liten ängel kom till mig
Och all min längtan blev till verklighet
Jag vill vara här för dig

Min lilla ängel en dröm har blivit sann
Jag finns intill dig och jag håller om din hand
Känn ingen rädsla jag finns ju här om natten
För dig, lilla ängel du betyder allt för mig

Du ligger här bredvid och jag vill att du skall veta
Jag skall aldrig nånsin lämna dig
Du kan vara trygg hos mig

För den mening som du gett mitt liv
För all den kärlek som jag känner nu
Du betyder allt för mig

Min lilla ängel en dröm har blivit sann
Jag finns intill dig och jag håller om din hand
Känn ingen rädsla, jag finns ju här om natten
För dig lilla ängel du betyder allt för mig

Ditt lilla leende, gör det så underbart
Att få vakna varje dag
Att få känna hur jag älskar dig

Min lilla ängel...





inte klokt de har redan gått  2år..
mitt älskade allt. Grattis på födelsedagen Arvid. hoppas du blir riktigt nöjd med dagen idag. =D
Mamma ska göra allt för att du ska ha roligt =)

Kommentarer

Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-02-28 04:14:51

aaaw lilla arvid! :D

tänk att det redan gått två år sen våra pojkar föddes. ja snart för vincents del, men iallafall samma år. :)



STORT grattis igen, Arvid!

Postat av: charlie

Publicerad 2011-02-28 15:54:46

aw va fina bilder! dt går sjukt snabbt ..

såg hos jd att du har gått ner 7 kg wow congrats!



hur går badrummet?



hoppas lilleman kryar på sig snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela