NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

fullt hus hela helgen :-P jag som inte tro...

Publicerad 2011-02-27 12:53:46 i Mitt liv som mamma,

fullt hus hela helgen :-P jag som inte trodde de skulle typ bli nått firande av att arvid fyllde två. Så fel jag fick kom ett jätte gäng ju i lördags va vi 12personer här. Snacka om trångt haha. :-D men så mysigt så :-D arvid va över lycklig för alla paket märks att han brås på mig. Paket galen :-P haha. Ska skriva ner allt och lägga upp lite bilder sen på vad han har fått :-D nu ska jag begära att få vila lite :-P syrran åkte precis hem. :-( arvid fick super tråkigt så som han har sprungit runt och lekt med henne. :-P nej vila va de jah lägga mig i arvids säng och se om han tänkt göra mig sällskap lr inte :-P

Kommentarer

Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Publicerad 2011-02-27 22:48:52

jag får skriva glömde väga sig på dig då ;)

för det gäller ju vägning denna vecka på listan, så du får vara med på nästa lista min sköna ;) haha

Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Publicerad 2011-02-28 21:34:00

hej :) du behöver inte ge mig någe viktresultat denna vecka, utan de är nästa vecka :)

kram!

Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Publicerad 2011-03-01 17:00:03

haha ja visst är jag gullig va ;)

kram

Postat av: charlie

Publicerad 2011-03-01 18:58:34

hehe thanks honey <3



ah men dt e skit bra kämpa på :)



ah okej hur blev det da?



Aw men vad bra!



Jo da tack väldigt mkt just nu .. men dt funkar .. sj? :) puss

Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Publicerad 2011-03-02 09:11:21

ja gör de :D

åh tack, det är du med fina du!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela