NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

blandat svammel!!

Publicerad 2011-12-30 21:39:26 i Mitt liv som mamma,

förstår inte hur man kan va så jävla elak.
skriver nått positivt o genast ska någon komma o klanka ner..
"jävla skitsnack" skönt jag slipper se att i fortsättningen.

gjort en jätte rensning på facebook.. har endas 64 vänner kvar.. o de e dom jag pratar med mellan varven.. varför anser alla andra att de e mer status o ha över hundra vänner?
begriper inte riktigt de där.
nej så jag har verkligen dom jag pratar med  o inga andra just nu.. orkar inte med tramseri om åååh va vän med mig..

nej som sagt rensat bort alla som jag inte pratar med lr inte pratar med mig.
så de känns väldigt skönt det =)


imorgon är de nyårsafton ser inte fram emot de.. en dag närmare nyårsdagen.. den hatar jag över allt annat här i världen.. har många anledningar t o hata den dagen.

inte klokt va tiden går.. förstår inte va jag har gjort.. men tydligt på nått sätt har tiden ändå gått sin väg.
o jag e kvar inte e jag där du är.. men en dag så kommer vi o ses igen.. <3

imorgon e de nyårsafton som sagt. då kommer syster o hennes kille hit.
ska laga mat o spela lite kinec va de tänkt o lite andra sällskaps spel o sen stå på balkongen o kolla på rakerna om vi nu palla stå där o frysa.. =P
annars står vi i soffan o kollar ^^ lr varför inte på bordet där står ju jämt arvid o kollar  för o se allt som händer på utsidan =D

nähä. nu ska jag ta o stänga ner släcka granen o alla ljusstakar o sen krypa upp i sängen för att sedan krypa ner under täcket.. love it ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela