NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

otursdagen stannade kvar!!

Publicerad 2011-08-30 19:07:49 i Mitt liv som mamma,


Trillade in bland en massa stolar idag i skolan.
dock inte plast stolar som på bilden utan trästolar med stålben =P
haha..
så där lagom skönt min otur förföljer mig sen igår =P
mina SKOR e sönder jag blir alldeles blöt om fötterna.. =)
har investerat mig ett ordentligt rengställ nu iaf så nu kan jag cykla  i regn utan att bli genomblöt hehe.. =D

annars har dagen varit skaplig. har haft psykologi o fotoprofil där man fick springa runt o ta massa flum bilder =P
o sen skulle vi redigera dom i phsp =P
haha kan ju ingenting så jah de blir nog bra haha men skulle väl bli lite mer seriöst sen =P


nu ska jag ta mig en glass o njuta typ =D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-30 21:56:46

men hjärtat da <3



massor av kramar

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-08-30 22:32:28

haha usch, låter inte kul att ramla in i stolar ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela