NPF-förälder med Hjärtsvikt

En ocensurerad sanning om hur det är att vara förälder till ett barn med funktionsvariation. Som har sin egna rätt att fungera som han kan.

Fredag!!

Publicerad 2010-10-29 19:02:57 i Mitt liv som mamma,

Allt blev så mkt trevligare när Arvid tog min hand o följde med t affären o handlade med mig ^^
humöret de gick upp men inte på topp..
nu står han neranför stolen här o klappar på mig så jävla söt  =D mammas älskling.
oh han är värsta stor nu äter SJÄLV majs o kycklingpaj o dricker sj ur ett redigt litet glas ^^ nu saknas bara att han ska släppa taget helt o gå iväg utan gåvagnen =D men de kommer o komma ^^

världens sötaste unge är du Arvid.. <3


Kommentarer

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Publicerad 2010-10-29 20:11:55

härligt att höra/se att dagen blitt lite bättre...du får lägga ut en bild på den fina tavlan också =) jag väntar på våran jag =) kram

Postat av: Frida - blivande mamma

Publicerad 2010-10-30 10:14:56

Ja snart kommer han springa fram. vad snällt att han följde med och handlade :)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-31 00:10:35

hihi :) skönt det. barnen de kan skina upp ens dagar ibland alltså. :)



den mössan han har på bilden, köpte jag i liten version till våfflis. :P min alltså, inge hunden. haha!

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-31 00:11:00

ja, gör som linda säger, hahahah! :D

Postat av: Johanna & sandra

Publicerad 2010-11-01 11:10:01

(sv) haha okej, men då vet ju folk vem du är iaf ;)



Nej vad söt bild!



Kram

Postat av: Bella

Publicerad 2010-11-01 11:13:23

Vilken goding :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild Mitt namn är Therese! Alias Virktooken Här skriver jag om min kamp med Gravhjärtsvikt och mina numera 8st hjärtstopp, varje dag är en kämpig kamp, skriver varje frustration den medför o fighten med Arvid min son som har Autism,ADHD,Psykomotorisk utvecklingsförsening samt Fragilt x-syndrom. Det är inte alltid som jag uppdaterar här, Gör det i den mån jag pallar med. Mitt mående varierar en del efter allt man fått gått igenom. År 2019 tog priset. Undrar ni något släng iväg en kommentar så svarar jag i den mån jag hinner =)

Virktooken

Grav hjärtsvikt kompression i nedersta bröstkotan Min son med ADHD & Autism

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela